loading...

lida

مورگان استنلی در گزارش چشم انداز استراتژی جهانی خود در سال 2019 گفت: سهام در بازارهای نوظهور یک سال خسته کننده داشته است.   روند پیش بینی شده برای بازارهای نوظهور یکی از دلایلی است که چرا بانک

lida بازدید : 39 سه شنبه 06 آذر 1397 نظرات (0)

مورگان استنلی در گزارش چشم انداز استراتژی جهانی خود در سال 2019 گفت: سهام در بازارهای نوظهور یک سال خسته کننده داشته است.

 

روند پیش بینی شده برای بازارهای نوظهور یکی از دلایلی است که چرا بانک سرمایه گذاری سهام در این اقتصادها را در مقایسه با سال های آینده در ایالات متحده ترجیح می دهد. مورگان استنلی گفت که سهام بازار نوظهور را از "کمبود وزن" تا "اضافه وزن" تا سال 2019 ارتقاء می دهد، در حالی که سهام U.S. به "کم وزن" کاهش یافته است.

 

این بانک در گزارش خود به تاریخ 25 نوامبر گفت: "ما فکر می کنیم که بازار خرس برای EM بسیار کامل است، به این معنی که سهام در بازارهای نوظهور ممکن است به زودی افزایش یابد. "ما موقعیت های نسبی بیشتری کسب می کنیم و به EM افزوده می شویم."

 

بسیاری از سرمایه گذاران در طول سال 2018 از بازارهای در حال ظهور رها شدند و دارایی های بیشتری را در ایالات متحده خریداری کردند که به دلیل افزایش نرخ بهره و افزایش ارزش دلار صورت گرفت. در عین حال، مشکلات مالی در کشورهایی همچون ترکیه و آرژانتین در حال افزایش بود - به سرمایه گذاران دلایل بیشتری برای فروش سهام خود را در بازارهای نوظهور افزایش داد.

 

 JPMorgan: بازارهای نوظهور بیشتر شبیه به یک چیز جالب هستند. JPMorgan: مشکلات بازار در حال ظهور بیشتر شبیه "چیز جزیی"

4:03 AM ET پنج شنبه، 20 سپتامبر 2018 | 01:57

در نتیجه، شاخص بازار مهاجرت MSCI - که میزان سهام در 24 اقتصاد را اندازه می گیرد - تا کنون در این سال حدود 16 درصد کاهش یافته است. پیش بینی می شود که پیش بینی می شود که این شاخص در دسامبر سال 2019 به 8 درصد افزایش یابد و پیش بینی 4 درصد برای S & P 500 و MSCI Europe Index پیش بینی شده است.

 

مورگان استنلی سهام در بازارهای نوظهور را برای کسانی که در ایالات متحده هستند، ترجیح می دهد، زیرا پیش بینی رشد پایدار در آن اقتصادها در سال 2019 را در مقایسه با کشورهای توسعه یافته در حال کاهش است.

 

بانک انتظار دارد که رشد اقتصادی آمریكا از 2.9 درصد در سال جاری به 2.3 درصد در سال 2019 و 1.9 درصدی در سال 2020 رسیده باشد. چنین كاهشي احتمالا احتمال رشد دلار را كاهش خواهد داد كه برخی از آنها برای بازارهای نوظهور با مقدار زیادی بدهی در دلار آمریکا تعریف شده است.

 

در مقایسه، رشد در بازارهای نوظهور پیش بینی شده است که از 4.8 درصد در سال جاری تا 4.7 درصد در سال 2019، قبل از بازگشت به 4.8 درصدی در سال 2020، مورگان استنلی در گزارش خود گفت.

 

کجا پول خود را در سال 2019 بگذارید

مورگان استنلی، در فضای بازارهای نوظهور، گفت که کلیدی "کشورهای اضافه وزن" برزیل، تایلند، اندونزی، هند، پرو و ​​لهستان است. بانک "کم وزن" مکزیک، فیلیپین، کلمبیا، یونان و امارات متحده عربی است.

 

بانک همچنین ترجیح می دهد آنچه که به عنوان "ارزش سهام" بیش از "سهام رشد" در سطح جهانی شناخته شده است. سهام ارزش به شرکت های ذکر شده اشاره دارد که در قیمت پایین تر قرار می گیرند که برخی از آنها فکر می کنند، در حالی که رشد سهام شرکت هایی است که توانایی رشد بالایی دارند.

 

 سرمایه گذاران بلند مدت نمی توانند به سهام خود در بازارهای نوظهور سرمایه گذاری کنند: استراتژیست سرمایه گذاران بلند مدت نمی توانند به سهام خود در بازارهای نوظهور سرمایه گذاری کنند: استراتژیست

3:28 PM ET Wed، 10 Oct 2018 | 03:32

مورگان استنلی گفت: "ما می بینیم که سهام ارزش در امور مالی، مواد، انرژی و خدمات عمومی (در آن منظور) متمرکز است." بانک اضافه کرد که موضع گیری بیش از حد بر تمام این چهار بخش و "مناقشه منفی در فن آوری، مراقبت های بهداشتی و مصرف کننده" دارد.

 

یک ایده سرمایه گذاری دیگر که بانک در گزارش خود آن را برجسته می داند، اضافه وزن در شرکت های فلزات و معادن است که "حمایت های سکولار از قدرت درآمد خود را تجربه می کنند".

 

"سه موج سرگردان"

مورگان استنلی، علیرغم احتمال افزایش بازده سهام، به ویژه در بازارهای نوظهور، اعلام کرد که در مورد سهام به طور کلی بیش از حد هیجان زده نیست.

 

این بانک موضع "خنثی" در مورد دارایی را برای سال 2019 حفظ کرد. این بانک همچنین از اوراق قرضه دولتی، اعتبار کم و اعتباری و اضافه وزن در پول نقد بی بهره است.

 

مورگان استنلی اشاره کرد که "سه موج سر وصدا" که "محدودیت شور و شوق ما را برای سهام به طور کلی".

 

بانک، اظهار داشت که در ابتدا، خطرات ناشی از "غالب" رشد اقتصادی در سال 2019 وجود دارد. ثانیا، رشد بالقوه درآمد شرکت ها به طور قابل توجهی در سطح جهانی، به ویژه در چین و اروپا، ضعیف شده است.

 

سرانجام، این گزارش می گوید، شرکت ها می توانند از افزایش دستمزد و هزینه های تامین مالی، که باعث افزایش رشد درآمد خود در برابر سهام می شود، مواجه شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟