loading...
lida بازدید : 48 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

شما تا چه اندازه به زیبایی خود اهمیت می دهید و به صورت ماهانه برای آرایشگاه چقدر هزینه می کنید؟ آیا از خدماتی که توسط آرایشگرتان به شما ارائه می شود راضی هستید؟ ما در این آگهی ویژگی های بهترین آرایشگاه مردانه را توضیح خواهیم داد و بهترین آرایشگاه مردانه در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع از خدمات آرایشگاه مردانه در تهران تا پایان آگهی همراه ما باشید.

lida بازدید : 48 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مواد لازم برای ماهی شکم پر بدون فر 
آبلیمو:به میزان لازم
سیر:1تا2حبه
انار (جنگلی و ساییده شده (از رب انار هم میتوان استفاده کرد)):3قاشق غذاخوری
کنجد:2قاشق غذاخوری
گردو (آسیاب شده):2قاشق غذاخوری

lida بازدید : 49 پنجشنبه 26 فروردین 1400 نظرات (0)

قیمت لوله برق ، یکی از تجهیزات کاربردی که در تاسیسات ساختمانی به کار برده می شود، لوله برق می باشد. لوله های برق از آنجایی که دارای انواع مختلفی هستند و با قیمت‌های مختلفی نیز به فروش می‌رسند.

lida بازدید : 46 پنجشنبه 26 فروردین 1400 نظرات (0)

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم
تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد. اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست.

lida بازدید : 94 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین ، یکی از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسیله ی غدد مغذی زنبوران کارگر در روز های اولیه ی زندگی ترشح می شود ، بدین ترتیب که  زنبوران عسل کارگر بین سن پنج تا دوازده روزگی می توانند ژل رویال ترشح کنند .

lida بازدید : 84 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

سئو 2019 ، سئو این راهنمای نهایی برای بهینه سازی موتورهای جستجو (seo) در سال 2019 است.

 

و اجازه دهید درباره چیزی چیزی روشن بگویم:

 

این یک پیش بینی  "SEO در سال 2019" نیست.

 

بله، من اهداف مهم SEO را برای 2019 پوشش خواهم داد.

 

اما شما همچنین خواهید دید که استراتژی هایی که در حال حاضر کار می کنند ... و در سال 2019 حتی بهتر عمل خواهند کرد.

 

بنابراین اگر شما به دنبال جستجو در این سال خود هستید، این راهنما را دوست خواهید داشت.

lida بازدید : 95 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

پوسیدگی دندان ها در دوران بارداری ، در دوران بارداری میزان اسید در دهان زنان باردار بیشتر می شود و این میزان از اسید می تواند مینای دندان ها را مورد حمله قرار داده و آنها را از بین ببرد.

lida بازدید : 111 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

گیاه گوجه مینیاتوری، این گوجه ها قطری حدود 2 یا 3 سانتی متر دارند و نسبت به گوجه فرنگی دیرتر فاسد می شوند.این گیاه را حتی میتوان در آپارتمان نیز پرورش داد. شما می توانید در بالکن آپارتمانتان آن را به راحتی پرورش دهید. این گوجه ها ظاهر زیبایی دارند و از طعم خوشایندی هم برخوردارند.

lida بازدید : 83 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

یکی از خدمات مجموعه که دارای اهمیت زیادی بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد، اجاره دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور یکی از رایج ترین تجهیزات تولید برق و جریان الکتریسیته به شمار می آید که کاربردهای زیادی دارد.

از دیزل ژنراتور زمانی که نیاز به دسترسی به برق شهری نیست یا دچار قطعی برق شده ایم استفاده می کنیم

lida بازدید : 58 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

امامان معصوم و بزرگان دین نام ها و القابی دارند که برخی آسمانی اند و از سوی پروردگار تعیین شده و بعضی از سوی برگزیدگان الهی هستند در ادامه به اسامی حضرت زهرا(س) نزد خداوند و معانی آنها پرداخته ایم.

lida بازدید : 56 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی به مشتریان  – مطمئن

یکی از مطمئن ترین شرکت های حمل و نقل در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری

ارائه خدمات بسته بندی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی VIP

در اسرع وقت در کنار شما هستیم با بهترین خاور های موکت کاری شده در سایز های مختلف

دارای انواع کارگر حرفه ای در امر حمل ساید تردمیل بوفه کنسول شیشه و… وسایل سنگین

lida بازدید : 97 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

تصفیه آب به حذف ناخالصی ها و آلاینده های معلق و محلول از آب می پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا کردن آن ها از آب آسان تر است و برعکس هر چقدر اندازه این ذرات ریز تر باشند نیاز به روش های دقیق تری برای تصفیه آب است. تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است چرا که آب به عنوان منبع مهم برای ادامه حیات به شما می رود. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف و شهرهای صنعتی بزرگ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهم ترین نگرانی هاست.

 

lida بازدید : 65 سه شنبه 05 فروردین 1399 نظرات (0)

دوربین 360 درجه خودرو ابزاری هوشمند برای افزایش کنترل راننده بر اتومبیل خود و درنتیجه آسان‌تر و ایمن‌تر شدن رانندگی است. برخی از خودروهای تقریباً لوکسِ فول‌آپشن به‌صورت فابریک مجهز به این سیستم هستند، اما بیشتر خودروهای وارداتی و تقریباً تمامی خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن اند. اما خبر خوب این است که فروشگاه آپشن کار با عرضه‌ی باکیفیت‌ترین انواع دوربین 360 درجه خودرو برای تمامی مدل‌های خودرو امکان بهره‌گیری از این آپشن فوق‌العاده کارآمد را برای مشتریان خود میسر می‌سازد. در این نوشته ضمن معرفی کامل محصولات و خدمات آپشن کار به معرفی سیستم دوربین 360 درجه خودرو به‌طور کلی و سیستم دوربین 360 درجه خودرو هینودای i30 به‌طور خاص خواهیم پرداخت.

lida بازدید : 34 یکشنبه 29 دی 1398 نظرات (0)

برای جابجایی آسان و ایمن لپ تاپ، جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدن، حمل وسایل جانبی لپ تاپ مانند سیم شارژر، ماوس و... داشتن یک کیف لپ تاپ امری ضروری است. دلسی تولیدکننده‌ی کیف‌های لپ تاپ است که تنوع بالایی در محصولات خود دارد و علاوه‌بر کیف لپ تاپ، محصولات دیگری همچون چمدان، ساک مسافرتی، خرید اینترنتی کوله پشتی، کیف بیزینسی، چمدان خلبانی، اکسسوری و کيف دوشی هم تولید می‌کند. کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon یک کیف ایده‌آل و مناسب برای جابجایی لپ تاپ است که در ادامه ویژگی‌ها و امکانات آن را بررسی می‌کنیم.

lida بازدید : 27 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

به نام خدا

دکوراسیون داخلی 

طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 

lida بازدید : 56 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.

lida بازدید : 39 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

معرفی تلویزیون های سامسونگ سری جدید NU8000

از تلویزیون های پرفروش در بازار می توان به تلویزیون های سامسونگ اشاره کرد که قابلیت QLED هم در آنها وجود دارد. با این حال در حال حاضر تلویزیون های مدل NU8000 که برخی 55 اینچی و بعضی دیگر 75 و 85 اینچی هستند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. از ویژگی های بسیار خوب این سری از تلویزیون های سامسونگ می توان به وضوح تصویر و البته رنگ ها اشاره کرد. گفتنی است که  تلویزیون سامسونگ سایز 55 اینچ و حتی اندازه های بزرگتر از بهترین های سری NU8000 هستند که البته لبه های نازک مشکی تلویزیون در قسمت های انتهای به نقره ای مبدل شده است.

 

lida بازدید : 22 چهارشنبه 13 آذر 1398 نظرات (0)

تجهیزات آزمایشگاهی  به تجهیزاتی گفته می شود که در آزمایشگاه به منظور انجام آزمایش توسط محققان و دانشمندان مورد استفاده قرار می گیرند. البته تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت می باشد. 

 

 
lida بازدید : 32 یکشنبه 10 آذر 1398 نظرات (0)

به نام خدا

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی ، مرکزی جهت فعالیت های وکالت است که توسط وکلای رسمی دادگستری و کارشناسان حقوق انجام می شود. از جمله امور حقوقی که در موسسه حقوقی صورت می گیرد، می توان به فعالیت های حقوقی وکیل خانواده، وصول مطالبات در روابط تجاری و مشاوره کیفری در موضوعات کیفری اشاره نمود.  

 

lida بازدید : 38 پنجشنبه 07 آذر 1398 نظرات (0)

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

lida بازدید : 28 پنجشنبه 23 آبان 1398 نظرات (0)

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

 

lida بازدید : 27 چهارشنبه 22 آبان 1398 نظرات (0)

ثبت نام سجام در سایت سجام 

 

آیا شما فعال بازار سرمایه هستید و در این بازار خرید و فروش سهام انجام می دهید ؟ آیا می دانید برای احراز هویت و تسویه وجوه سود سهام شرکت و بسیاری از مزایای دیگر بایستی حتما ثبت نام سجام را انجام دهید ؟ 

lida بازدید : 23 یکشنبه 19 آبان 1398 نظرات (0)

ماشین آتش نشانی همانطور که از نامش پیداست وسیله ای است که برای انجام عملیات اتش نشانی ساخته شده است. که از مهمترین اهداف ساخت ان میتوان به تهیه آب برای مهار حریق ، انتقال اتش نشانان به صحنه اتش سوزی ، حمل تجهیزات آتش نشانی، نجات افراد در سانحه و …اشاره کرد.

lida بازدید : 32 سه شنبه 14 آبان 1398 نظرات (0)

آموزش آرایشگری مردانه در تهران

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد. این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعليم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و کسب رضایت هنرآموزان، به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های تخصصی این مجموعه است.

lida بازدید : 37 دوشنبه 13 آبان 1398 نظرات (0)

اخذ نمایندگی از معتبرترین برندهای آموزشی کشور

موسسه اندیشه آسیا طرف قرارداد با برند های معتبر آموزشی” افتخار دارد به عنوان یک پل ارتباطی میان شما و برند های معتبر آموزشی عمل نماید و با توجه به میزان سرمایه ، تجربه و امکانات در اختیار شما ، بهترین گزینه را از میان برند های آموزشی موجود به شما ، متقاضی محترم، معرفی نماید و همچنین در اسرع وقت ، اقدام به اخذ نمایندگی برای شما ، از برند های آموزشی مورد نظر شما ، نماید.

lida بازدید : 53 پنجشنبه 09 آبان 1398 نظرات (0)

آموزش حسابداری رایگان :

آموزش حسابداری نیاز با استفاده از اساتید و مدیران مالی با سابقه و عضو هیئت علمی دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی با کیفیت و صحیح طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار نموده‌ تا با خیال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداری را از سطح مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آن در محیط کار واقعی به عنوان یک مرجع قابل اطمینان استفاده کنید . 

lida بازدید : 33 دوشنبه 06 آبان 1398 نظرات (0)

باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 

 

lida بازدید : 30 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.

lida بازدید : 39 چهارشنبه 24 مهر 1398 نظرات (0)

چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید

 

lida بازدید : 33 چهارشنبه 24 مهر 1398 نظرات (0)

در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.

از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.  

lida بازدید : 37 شنبه 06 مهر 1398 نظرات (0)

زمان انتخاب و خرید کفش فوتبال یکی از سوالاتی که ممکنه براتون پیش بیاد این است که چه نوع میخ کفشی مناسب موقعیت جغرافیایی و زمینی که من در اون بازی می کنم ، همگی در این زمینه اطلاعاتی داریم ولی باید اعتراف کنیم که موقع خرید کفش هم دچار سردرگمی می شویم و نمی د ونیم دقیقا چه نوع ساختار زیره کفش با چه نوع میخی برای من مناسب است .

lida بازدید : 35 یکشنبه 31 شهریور 1398 نظرات (0)

این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند.

lida بازدید : 48 پنجشنبه 14 شهریور 1398 نظرات (0)

دانلود آلبوم بابک جهانبخش به نام من و بارون

 

Download New Album Babak Jahanbakhsh – Mano Baroon

 

( ترانه سرایان : یاحا کاشانی ، سید محمد کاظمی ،

 

پیام هوشمند ، بابک جهانبخش ، علیرضا پیروزی ، محسن شیرالی ، علی بحرینی )

 

( آهنگسازان و تنظیم کنندگان : کوشان حداد ،

 

بابک جهانبخش ، پیام هوشمند ، امیر فتحی ، علی واریان ، امیر فتحی )

 

دانلود آلبوم بابک جهانبخش به نام من و بارون

 

lida بازدید : 93 پنجشنبه 14 شهریور 1398 نظرات (0)

بدون شک گوشي‌هاي موبايل يکي از ابزارهاي مهم و مفيد براي ما محسوب مي‌شوند. پس نبايد متعجب شد که تعويض و خريد قطعات اصلي اين گوشي‌ها و بخصوص باتري گوشي‌ موبايل يکي از دغدغه‌هاي کاربران و مصرف کنندگان اين تکنولوژي‌ها باشد. اين گوشي‌ها به انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض توسط کاربران در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي غير قابل تعويض که امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند و کم‌کم جايگزين باتري‌هاي قابل تعويض مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند که در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.  تعويض باتري گوشي‌هاي موبايل که امروزه جهان ما را تسخير کرده‌اند، دغدغه‌ي بسياري از صاحبان اين گوشي‌هاي هوشمند شده است. اين گوشي‌ها با انواع باتري‌هاي قابل تعويض و همچنين غير قابل تعويض در بازار عرضه مي‌شوند. باتري‌هاي قابل تعويض بيشتر مورد پسند کاربران است زيرا اين امکان را به آنان مي‌دهد که باتري گوشي خود را در صورت خرابي تعويض کنند و يا يک باتري يدکي هميشه به همراه داشته باشد و در صورت تمام شدن باتري اصلي، آن را با باتري يدکي جايگزين کند. اما در سال‌ها اخير استفاده از اين نوع طراحي با توجه به ضدآب شدن گوشي‌هاي موبايل کم‌کم در حال منسوخ شدن است. پس تعويض باتري گوشي موبايل بدون مراجعه به متخصص‌هاي اين زمينه امکان پذير نيست. باتري‌هاي غير قابل تعويض که امروزه در بيشتر گوشي‌هاي هوشمند و پرچم‌دار ديده مي‌شوند، ويژگي‌هاي خاص خود را دارند که در اين مقاله به آن‌ها مي‌پردازيم.  

  <** ادامه مطلب... **>

 

lida بازدید : 30 یکشنبه 10 شهریور 1398 نظرات (0)

صاحب‌خانه شدن برای خیلی از افراد آرزویی است که در زندگی برای خرید خانه تلاش می‌نمایند . اما سال‌های گذشته به شدت قیمت خانه و زمین و دیگر هزینه‌های زندگی بالا رفته که شاید خیلی‌ها به این زودی نتوانند صاحبِ خانه شوند . به همین علت در این سال‌ها در کشور ما اجاره‌ نشینی رشد بسیاری نموده است . یکی از انواع اجاره‌نشینی رهن کامل است . می‌خواهیم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم و ببینیم وقتی کسی از رهن کامل خانه حرف می‌زند ، دقیقا از چه چیزی صحبت می‌ نماید . اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه 22 می باشید با ما همراه شوید . 

lida بازدید : 50 سه شنبه 04 تیر 1398 نظرات (0)

ویتامین چیست انواع و خواص، مزایای ویتامین ها

ویتامین ها، گروهی از مواد مغذی ضروری شناخته شده و مورد نیاز بدن هستند. بدن انسان قادر به ساختن ویتامین ها نیست. می دانیم که ویتامین ها در بدن انرژی تولید نمی کنند ولی برای انجام واکنش های انرژی زا لازمند.

ویتامین ها برای متابولیسم مواد غذایی و اعمال حیاتی بدن و رشد و نمو و تندرستی ضرورت دارند. تغذیه ناقص و رژیم غذایی نامناسب باعث کمبود یا فقدان یک یا چند ویتامین می‌شود و سبب بروز بیماری های مختلف در انسان می شود.

بطور کلی

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟